۴ماه شنیدم
تا ۳ یا ۴ ماهگی
خیلی استثنا باشه تا یک سالگی
من دخترم ۴ماهش تمومه ولی دوباره رفلاکساش بیشتر شده یه کم
باید ببرم دکتر
شنیدم بچای رفلاکسی رو دکتر میگه زودتر رو غذای کمکی میندازن که برطرف بشه رفلاکسشون
اما بچه شما هنوز زوده براش
شاید داروش رو دکترش باید عوض کنه
یا خودت مراقبتایی کنی که شیر برنگرده تو مریش
مثلا تا ۲۰ دقیقه بعد شیر عمودی نگهش داری،آروغشو حتما بگیری
میخای بخابونیش سطح شیب دار براش درست کنی
اگه شیرخشکیه،دمای آبش گرم نباشه آنچنان
دخترم تا دوسال پسرم تا یکسال
میگن وقتی غذا خور بشن دیگه خوب میشن از 6 ماهگی ب بعد
سوال منم هست
ولی دکتر بچم میگفت تو۴ماهگی ب اوج خودش میرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.