رفلاکس تا کی ادامه داره؟ 😩😩😩

۱۱ پاسخ

دکتر از ۱ ماهگی برای دخترم دومپریدون داده تا ۳،۵ ماهگی خورد خداروشکر خوب شد ، اما الان رفلاکس پنهان داره باز فقط تو خواب شیر میخوره

هنوزم داره

حالا حالا ها داره

🥲🥲🥲🥲

دختر من که هنوز داره و دارو میخوره روزی یه بار هم فرنی میدم امیدوارم تا 6 ماهگی خوب بشه

ای وای نگو دخترم امروز پدرمودراورده شماچه داروهایی میدین رفلاکس پنهان

عزیزم اینستاگرام داری ؟

صبررر کن خواهر هنوز ادامه داره پناه تا الان داره و داشته🥲

اگر خوب نشه دیگه تا وقتی شیر بخوره

تا وقتی بچه به غذا خوردن بیوفته

شش ماه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی
مامان نازیم مامان نازیم ۱۶ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۷ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۸ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۵ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی