خستمممممممم
بچه های من از چهارماهگی بهتر شدن سعی کن کم شیر بدی آروغشو بگیری سطح شیب دار بزاری دکتر به بچه های من پودر امپرازول داده و شربت اندانسترون داد خوبن. شیر اگه مثلاً 60تا میخوره یدفعه 30تا بده دفعه دیگه یکم بگذره 30تادیگع
هروقت بهش کمکی بدی از بین میره خوب میشه
اگه چهار ماه تموم کردی کم کم کمکی شروع کن بزار رفلاکسش بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.