این رفلاکس لعنتی تا کی ادامه داره 😭😭😭

۴ پاسخ

خستمممممممم

بچه های من از چهارماهگی بهتر شدن سعی کن کم شیر بدی آروغشو بگیری سطح شیب دار بزاری دکتر به بچه های من پودر امپرازول داده و شربت اندانسترون داد خوبن. شیر اگه مثلاً 60تا میخوره یدفعه 30تا بده دفعه دیگه یکم بگذره 30تادیگع

هروقت بهش کمکی بدی از بین میره خوب میشه

اگه چهار ماه تموم کردی کم کم کمکی شروع کن بزار رفلاکسش بره

سوال های مرتبط

مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی
مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۸ ماهگی