این رفلاکس لعنتی کی تموم میشه بالاخره🫩

۹ پاسخ

هنوز خوب نشده با اینکه کمکی هم میخوره

ما هم همچنان گرفتاریم

فقططططط شربت فاموتیدین عالیههههه

اگ خفیف باشه ب غذابیفته بهترمیشه.اگرشدیدباشه تا مدرسه هم بره درگیره دخترداییای من الان۹سالشونه تا شکلات میخورن پرتغال میخورن زیرچشماشون قرمزمیشه

وااااااای مگ ۴ ماهگی تموم نمیشه😭😭😭😭😭😭

کلافه شدم از دستت رفلاکس

ازکجابدونیم رفلاکسه

وااااای پسر‌منو کلافه کرده ن خواب داره ن‌خوراک

علاعمش چیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی