۶ پاسخ

انشالله ۶ تمومه نرس هارویز گریپ‌میکسچر تحت لیسانس انگلستان بگیر عالیه

ادرسشو خواستی بگو برات بفرستم

منم بچم همین مشکلو داشت خیلی دارو دادم بهش حتی سونو گرافی هم دکتر فرستادم انجام دادم گفتن شاید مشکل داخلی داشته باشد اما خداروشکر نداشت فقط یه عطاری باسابقه وکار بلد پیدا کردم که مطمئن بود بهم یه دارو داد گیاهیه دو تا قاشق مرباخوری میریزم توی یه استکان اب جوش سرد شده چند قطره ازش میدم چند دقیقه نشده دل دردش اروم میشه شکمش مرتب کار میکنه اشتهاش از اول زیاد بود الانم مثل قبله تازه دارم کم میکنم دارو رو کم کم تا معدهاش خودش درست بشه

اشتهاشم براشما کم شده یا نه

بعضی بچها تا شیش ماهگی هستند

دختر من تا 5ماه داشت

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی