۴ ماه میکشه😭
بعضیا تا پایان چهارماهگی درگیرن متاسفانه
خداقوت مامان قشنگ
اینفاکول هم تاثیر نداره؟
شما هرسه تا نی نیاتون کولیک داشتن؟ یا رفلاکس؟ اخه شنیده بودم بچه های چندم ریسک کولیکی شدنشون کمتره و خیلی اطرافم بودن که اولی داشت و بعدی ها نه...خواهر خودم سربارداری دومش رژیم اصلاح مزاج و پیشگیری گرفته بود و خداروشکر دومیش نداشت
منم سرپسرم گرفتم پسرم کولیک و رفلاکس نداره حساسیت به پروتئین گاوی داره ولی🤦🏻♀️
کم کم کمتر میشه تا اخر ۴ ماهگی 😬
چهارماهگی دیگه تمومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.