بچه من هنوز کولیک داره😕 کی تموم میشه پس؟🥴

۴ پاسخ

۴ ماه میکشه😭

بعضیا تا پایان چهارماهگی درگیرن متاسفانه
خداقوت مامان قشنگ
اینفاکول هم تاثیر نداره؟
شما هرسه تا نی نیاتون کولیک داشتن؟ یا رفلاکس؟ اخه شنیده بودم بچه های چندم ریسک کولیکی شدنشون کمتره و خیلی اطرافم بودن که اولی داشت و بعدی ها نه...خواهر خودم سربارداری دومش رژیم اصلاح مزاج و پیشگیری گرفته بود و خداروشکر دومیش نداشت
منم سرپسرم گرفتم پسرم کولیک و رفلاکس نداره حساسیت به پروتئین گاوی داره ولی🤦🏻‍♀️

کم کم کمتر میشه تا اخر ۴ ماهگی 😬

چهارماهگی دیگه تمومه

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها🩷🩷❤️ مامان فرشته ها🩷🩷❤️ ۴ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۱ سالگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی