۶ پاسخ

گرمیچر خارجی بده به مرور بهتر میشه ایرانیش نعناییه برا رفلاکس بده خارجیش اشکال نداره اگه بدخوری کرد بریز تو شیشه یه نخود نبات بنداز میخوره

وا تا الان کولیک داره بعد چهل روز خوب میشه که☹️

دختر من دقیقا سه ماهش که شد خوب شد، یهو به خودم اومدم دیدم دیگه گریه های کولیکی نداره ولی قبل از اون یه سلام بر رفلاکس دادیم که هنوزم باهامونه 😮‍💨

یه خبر بد دارم برات
میگن تا ۴ ماهگی هست 🤦‍♀️

از کی شروع شد

واییییی خیلی اذیت کننده هست 🤕😓

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی