گرمیچر خارجی بده به مرور بهتر میشه ایرانیش نعناییه برا رفلاکس بده خارجیش اشکال نداره اگه بدخوری کرد بریز تو شیشه یه نخود نبات بنداز میخوره
وا تا الان کولیک داره بعد چهل روز خوب میشه که☹️
دختر من دقیقا سه ماهش که شد خوب شد، یهو به خودم اومدم دیدم دیگه گریه های کولیکی نداره ولی قبل از اون یه سلام بر رفلاکس دادیم که هنوزم باهامونه 😮💨
یه خبر بد دارم برات
میگن تا ۴ ماهگی هست 🤦♀️
از کی شروع شد
واییییی خیلی اذیت کننده هست 🤕😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.