۵ پاسخ

وااااای دقیقا دختر منم خوب شده بود دو شبه باز شروع شده یکم پیش اونقدر گریه کرد سیاه میشد بچه😭😭😭😭💔 مامانم اومد برد ارومش کنه

غلط بزنه کلا درسته میشه
الانم خودت گاهی بزار روشکمش بخوابه قشنگ نفخش خالی میشه

اینفکول بدین خوبه

بچه منم ارام و قرار نداره بمیرم براش💔

من هنوز باهاش درگیرم...
فعلا هست باها تون متأسفانه 🥺

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی