۳ پاسخ

تا 4ماهگی دیگه کم میشه حرکت دوچذخه خیلی خوبه و شربت گریپ میکسچر و کولیکز بهش بده منم ساعت ای به خصوصی خیلی گریه میکنه بزور ارومش میکنم باهاش بازی میکنم تا باز بخوابه

4 ماه رد شه

شیر خشک یا شیر مادر میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی