خانوما رفلاکس تا چه زمانی هست ؟؟؟؟

۴ پاسخ

میگن تا یکسالگی

برای ما فعلا هست ولی خفیف

برا دخترمن‌تا۲ ماه بود

بستگی داره یکی تا ۲ ماه.یکی ۶ ماه یکی ۲ سال

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۵ ماهگی
مامان دختره پاییز مامان دختره پاییز ۷ ماهگی