خانوما این رفلاکس تا چند ماهگی هست ‌🤕

۳ پاسخ

مال دختر من از چهار ماهگی شدتش کم شد، الان که شیش ماهشه دیگه هفته ای یکی دو بار شربت لازم میشه. موردیه.

4/6ماهگی و بعضیا تا یک‌سالگی بستگی داره

فک کنم تا وقتی به غذا خوردن بیافته

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی