خانوما اسم رهند قشنگتره یا مهند
مهند
رهند

۱۱ پاسخ

دختره یا پسر


خیلی معذرت میخوام برام جالب نبود 🙌🏻

ببخشید ولی از نظر من جالب نیست متأسفم
ولی اگر تلفظش مُهَنَد هست باز مهند بهتره

نشنیدم تا حالا

هیچکدوم

من اولین باره میشنوم. ببخشید ولی خیلی خوشم نیومد

عزیزم اینارو ثبت احوال میزاره؟

ببخشید ولی هیچکدوم
😑
تاحالا نشنیده بودم اصن

نشنیدم اصلا این اسمارو

هیچ کدوم

رهند و نشنیده بودم
اما جفتش قشنگه نامدار باشه

کاش تلفظ هاش مشخص میکردی و معنیشونو

سوال های مرتبط

مامان سولینا🤍🧚‍♀ مامان سولینا🤍🧚‍♀ روزهای ابتدایی تولد
مامان سهیل وگیسو مامان سهیل وگیسو ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری