خانوما اسم گیسو قشنگتره یا شهرزاد؟

۹ پاسخ

گیسوووو تلفظش راحت تره
شهرزاد ممکنه ه تلفظ نشه

گیسو😍

گیسوو

گیسو خیلی زیباست

گیسو.

گیسووو

گیسوووو

قطعا گیسو

گیسو.

سوال های مرتبط

مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
بابای شروین بابای شروین ۱۲ ماهگی
مامان پناه و دلماه مامان پناه و دلماه ۱۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی