خانما اسم شهرزاد چطوره؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

حرف کسیم مهم نباشه برات اسم قدیمی جدید نداره.اسم‌باید به دل بشینه 😍

نظر خودت و همسرت مهم تره عزیزم ولی به نظرمن خوب نیس

شهرزاد خیلی قشنگه ولی نه واسه این نسل

خزه بنظر من👩‍🦯

خیلی خاصه

خیلی قشنگع

شَهزاد هم قشنگه

قشنگه ولی حس میکنم بی معنیه

من دوس دارم خیلی قشنگه

قشنگ ولی خیلی قدیمی
اگه برات مهم نیست جدید قدیم بودن برار قشننگ

سوال های مرتبط

مامان سهیل وگیسو مامان سهیل وگیسو ۳ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسین مامان آرسین ۱۱ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۱۰ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان گل پسری👣💙 مامان گل پسری👣💙 ۳ ماهگی