خانما اسم رنین چطوره خوبه

۱۱ پاسخ

دختره یا پسر🤦🏼‍♀

دو سه تاش قشنگه

تصویر

نه🤭🤭🤭🤭

رنین ببخشید البته توی فارسی یه هورنون مترشحه از کلیه است که توی تنظیم فشار خون و ببخشید ادرار تاثیر داره.به نظر من آدم باید یه اسمی بذاره که همه جوره معنای خوبی داشته باشه.به نظر من شاید مناسب یه بچه نباشه بعد بچه ها تو کتاب درسی که میگن رنین هورمون کلیه است ناراحت میشه.

تصویر

نیستمش

به نظرم جالب و جا افتاده نیست...تا حالا نشنیدم..میتونی خیلی بیشتر تحقیق کنی در رابطه با اسم نی نی قشنگت

اسم معنی دار قشنگ چی پیشنهاد میدید

شبیه رزین هست با احترام نه خوب نیست اسم های شناخته تری هست بخواهی بزاری
نلین نگین نارون

بنظرم قشنگ نیس
ولی این چیزا سلیقه ای عزیزم خودت هرچی خوشت میاد بذار

عزیزم نظر پرسیدی که ناراحت نشی میگم نه معنی داره؟

معنیش چیه؟
تا حالا نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۲ ماهگی
مامان نویان ونورا مامان نویان ونورا ۳ ماهگی
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسین مامان آرسین ۱۱ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسری👣💙 مامان گل پسری👣💙 ۳ ماهگی