سلام بچه ها میشه هفته ۱۵برم واسه تعیین جنسیت؟؟

۵ پاسخ

۱۲ هفته رفتی مگه معلوم نبود؟؟

الان به روی هزینه الکیه چون۱۸ هفتگی باید بری برای آنومالی تازه الآنم شاید دقیق بهت نگه

میشه بارداری تاپیکم جواب بدی لطفا

بستگی،به پوزیشن بچه داره
واسه من از،۱۱هفتگی حدس می زدن
دو سه هفتع بعدش مطمان گفتن

من ۱۵ رفتم مشخص بود

اره عزیزم‌میشه

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معین🥺 مامان معین🥺 ۸ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری