سلام بچه ها از چندهفته واسه تعیین جنسیت برم؟

۵ پاسخ

من امروز آنومالی بودم بازم دکتر گفت نتونستم ببینم، آنتی هم گفت دیده نمیشه ، ۱۵ هفته رفتم سونو گفت احتمالا پسره، ولی امروز گفت پاهاش بستس ، چند روز دیگه بیا🙃

سونو آنتی احتمالی می گه بعد از اون باید صبر کنی بچه بزرگشه

هفته ۱۸ سونوی آنومالی جنسیت تعیین میشه

سلام از ۱۸هفته سونو آنومالی میگه

ب منم انتی گف اصلا معلوم نیست خ دوس دارم بدونم ب منم بگین کی برم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هایلین جانم💞 مامان هایلین جانم💞 هفته هجدهم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری