خانوما تو ماکارانی اویشن ریختم ضرر نداره که؟

۹ پاسخ

نه بابا بخور

ن من ک میخوردم توغذا دکترم گفت همچی میتونی بخوری دمنوشش بده

آویشن نخور.

نه بابا در حدی نیست که ضرر داشته باشه منم خیلی حساسم ولی این مقدار واقعا کمه دم نوشش میگن خوب نیست ولی در حد لازانیا و ماکارانی موردی نداره بخور نوش جونت

یه ذره آویشنووو

ن بخور مگه چقده حالا

نخوری بهتره ولی حالا با یبار فکر نکنم چیز خاصی بشه
من خودمم گاهی تو غذاهام میریزم

منکه میخورم ..

بهتره نخوری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد