هماتون 16×20 mm زیاده؟یعنی چقدر ؟خطرناکه؟

۶ پاسخ

هماتوم کلا نگران کننده نیست فقط اذیت کنندس
پله بالا پایین نکن
شیافاتو به موقع استفاده من
توالت فرنگی برو
فقط استراحت کن فقططط
از بین میره خودش

خانوما من همش زیر دلم کمرم معدم درد میکنه و دکترم کلی قرص داده اونارو که میخورم انگار ی خواب عمیقی سوراقم میاد خطرناک نیست؟؟؟!

خبببب کوچولوعه تقریبا ۳ سانتیه منم همین قدر بود . یه هفته مطلق استراحت کردم واسه انتی گفت خداروشکر از بین رفته

ن عزیزم ۲ سانته با شیاف جذب میشه

برا منم 19 چه میشه کرد باید مراقب باشیم

انتی پیش کی رفتی جنسیت حدس زد؟

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
بهار بهار قصد بارداری
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری