۴ پاسخ

ن هیچ طوری نیست تا ۴ماهگی ممکنه وزن کم کنی عزیزم ولی نی نی اون مقداری ک باید رو دریافت میکنه هروقت حالت خوب بود سعی کن مغزیجات و سیب این چیزا بخوری

عزیزم نگران نباش من از اول بارداری ۱۰ کیلو کم کردم و الان فقط ۲ کیلو بیشتر شد

سه ماهه اول طبیعیه نگران نباش از ماه چهارم بهترمیشی منم وزن کم کردم دکترم همینو بهم گف

ن ولی سعی کن کم نکنی دیگ

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد