شما از چند هفته ای قرصا خوردین

تصویر
۱۳ پاسخ

من بارداری قبلیم فقط اکنتی ناتال و نکستیله
اهن ففول میخوردم

چرا بمن اومگا نداده؟

من که نمیخورم اینارو

من تازه بعد از انومالی دکتر بهم قرص اهن داد
و امگا ۳ و مولتی ویتامین….ویتامین دی۱۰۰۰ هم ک روزی یکی از اول بارداریم میخورم

هجده هفته

دکتر من بهم یه قرص کلسیم داده یه آهن🤣 نمیدونم چرا به فکرم نیست💔

من بعد ان تی شرو کردم

من اکتی ناتال میخورم باچیزای دیگ از اول دارم میخورم

من اکتی و از ۸هفته خوردم

کلسیم و مولتی ویتامین وآسپرین از هفته۱۷

مکمل از ۱۱هفته ب بعد
فقط اکتی ناتال مشترکیم قرصای دیگم شرکتاش فرق داره

نخوردم ازینا

چقدقرص!!

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری