۴ پاسخ

من بیمارستان بودم دکتره میگفت بعدهرغذای نفخ داریاغذاهایی ک طبع سردی داره عرق شاطره بخور خیلی خوبه

نفخ حبوباتو. بگیر بخور

میتونی بخور بعدش عرق نعنا بانبات بزار روکتری گرم بشه و نبلت حل شد بخور

میتونی بخوری بعدش زیره بخور

سوال های مرتبط