۷ پاسخ

سلام عزیزم خوبی میگم زگیل هات دیگه نیومدن؟ زایمان کردی؟

عزیزم لوبیاشو از قبل خیس کن چن بارم آبشو عوض کن بعدشم بزار یکم جدا بپزه آبشو بریز بره نفخش بره بچه رو اذیت نکنه

نخورارزشش رونداره بچه خیلی اذیت میشی

بخور اما قبلش نفخ لوبیاشو بگیر خوب اره بخور

کلپوره

بعدش رازیانه یا کلموره دم کن یخور شیرت صاف بشه

لوبیاهاشو نخور

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان ✨امیر و بهار✨ مامان ✨امیر و بهار✨ ۱۴ ماهگی