۷ پاسخ

چند سالشونه

آخی یادش بخیر
چقد دوست داشتم اون موقع رو
الان نه ها

عزیییزم
ولی من با وجود همه ی قشنگی های بگی اصلا دوست ندارم به قبل برگردم 🥲
دلم نمی خواد دوباره دردهام رو تجربه کنم

آخ ک یادش ب خیر😔🥺

خودااا

ای جانم

چندسال شونه

سوال های مرتبط

مامان ابتین مامان ابتین ۱۳ ماهگی