کیا مثل من هنوز واکسن ۴ ماهگی نزدن؟؟

۶ پاسخ

من یکم باید بزنه واکسنش شنبه میشه

منم نزدم، اصلا دوس ندارم تب کنه 🤦🏻‍♀️

اوووف واکسنم هست 🥲 برسام سرماخورده نزدم الانم داره دندون درمیاره داغونه خوب که شد واکسن بزنم بچم داغون میشه بخدا

بزنین ک ویروس بعدی بین نوزاد ها شیوع پیدا کرده حتما بزنین سیستم ايمنیش قوی بشه
من الان روز شماری میکنم ۴ ماهه بشه برم بزنم

من دهم داره

منم هنوز از پسرمو نزدم🙂

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان کنجد🫶🫶 مامان کنجد🫶🫶 ۱۷ ماهگی
مامان بيسکوئيت 🎀🧸 مامان بيسکوئيت 🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی