سلام کیا به دلیل کمبود هنوز واکسن ۴ ماهگی نزدن

۲ پاسخ

من پنج ماهگی زدم

واکسن ربطی به وزن ندارع عزیزم باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان کنجد🫶🫶 مامان کنجد🫶🫶 ۱۷ ماهگی
مامان بيسکوئيت 🎀🧸 مامان بيسکوئيت 🎀🧸 ۹ ماهگی