۳ پاسخ

واای منم از الان تو فکرم خداکنه درداش و تبش کمتراز دوماهگی باشه

من 😔😔

من نزدم وقتش گذشته مشکلی نداره؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی