کیاهنوز واکسن چهارماهگی رو نزدن

۲ پاسخ

من باید ۲۲ میزدم میترسم ببرم نمیشه نزد

من دوشنبه دیگه باید برم بزنم

سوال های مرتبط

مامان محمد مبین مامان محمد مبین ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی