سلام خانومااین بی بی منفیه؟۲روزمونده به موعدم

تصویر
۲ پاسخ

گفتم شایدحاله بده ولی نداد😕😕😕

طبیعیه عزیزم منفی بودنش درستش اینه بعد تاخیر بزنی ک درست در بیاد من با ۳ روز تاخیر زدم قشنگ معلوم بود هاله

سوال های مرتبط

مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان فاطیما مامان مامان فاطیما هفته دوازدهم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری