۸ پاسخ

بیستگی داره
برای هر کسی فرق میکنه
من الان ۵ ماه اصن شکم نیست
کسی هست همینجا بود ۴ ماه شکم اندازه ۷ ماه داشت 😅

من شکمم تخت بود و قبلا هیچی شکم نداشتم ولی این سه ماه بخاطر نفخ، گاهی شکمم باد داشت گاهی ام تخت بود. الان یه هفته است که بزرگ شده و اصلا برنگشته به حالت تخت و سفتم هست🥲❤️ یعنی از وقتی اومدم تو چهارماهگی🥹

والا فیزیک بدن آدما با هم فرق می‌کنه اصولا میگن از ۶ ماهگی الان من ۴ ماهمه انگار اصلا حامله نیستم ولی بدن با بدن فرق می‌کنه

برای هرکسی فرق داره

ماه به ماه کم کم بزرگ میشه
اگر از قبل شکم داری زودتر و بیشتر خودش رو نشون میده

بستگی به بدنتم داره عزیزم(به چاقی لاغری و اینکه زایمان چندمته)..ولی کلا از ۱۳هفته کم کم بزرگ میشه ولی خیلی آروم اروم

بستگی به بدنت داره
ممکنه تا پنج ماهم هیچ شکمی نداشته باشی
ممکنه مث من باشی از الان ورم داره 😂😂

۳ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری