این کالسکه قشنگه ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ن البته چون نظر پرسیدی

به نظرم نه

مدلش بد نیس روکشش یکم قدیمیه عزیزم بازم اگر خریدی ک مبارکه✋🥰

روکشش خوب نیس

نه افتضاحخ

قدیمیه مدلش

میتونی تشک بخری براش.مدلش خوبه ولی تشک و روکشش نه.میتونی بخری براش

اره گلم

نه جاگیر و قدیمیه
امه میخوای بکیری حتما تاشو و سبک بگیر

آره عزیزم خوبه

وگرنه خوبه منم خریدم روکشش طوسیه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هانا👧🏻💕 مامان هانا👧🏻💕 ۱ سالگی
مامان پندار مامان پندار ۱ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی