خانما زردی بچه از چند به بالا دستگاه میخواد

۷ پاسخ

اصلانگران گریه هاش نباش شیربده سیرشدبزارداخل دستگاه

عیبی نداره بیارش بیرون شیربده بعدبزارداخل

بالای ده

بچه اول من ۱۲بود دستگاه اوردیم خونه گذاشتیم دوروزه خوب شد

بالای ده

دکترا میگن ۸ به بالا

بعضی دکترا میگن ۱۱ به بالا
بستگی به دکتر داره.ایشالله که زردی نداشته باشه بچتون

سوال های مرتبط

مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۵ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان سه تا جوجه🐣🫀 مامان سه تا جوجه🐣🫀 ۱۵ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی