پسر من ۱۲بود گفت نیازی ب دستگاه نیست
واسه بچه های من۱۴بود ایتقدر شیر دادم اومد پایین. ولی بستگی داره بچه چند روزش باشه،از ۱۲به بالا معمولا دستگاه میزارن
دکتر به من گفت بالای ۹
بچم زردیش ۹ و نیم بود،عرق کاسنی و شاه تره و ترنجبین خوردم شیر دوشیدم دادمش،شیر خشک بدی بهتره زودتر دفع میشه
۱۰ ب بالا
۱۰ ب بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.