مامانا زردی چند به بالا دستگاه میخاد؟

۵ پاسخ

پسر من ۱۲بود گفت نیازی ب دستگاه نیست

واسه بچه های من۱۴بود ایتقدر شیر دادم اومد پایین. ولی بستگی داره بچه چند روزش باشه،از ۱۲به بالا معمولا دستگاه میزارن

دکتر به من گفت بالای ۹
بچم زردیش ۹ و نیم بود،عرق کاسنی و شاه تره و ترنجبین خوردم شیر دوشیدم دادمش،شیر خشک بدی بهتره زودتر دفع میشه

۱۰ ب بالا

۱۰ ب بالا

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی