دوستان هم هفته سردرد دارین؟طبیعیه؟

۹ پاسخ

ای منوووو بگو از سردرد دارم کور میشم

منم هفته ۱۵ و۱۶ خیلی سر درد داشتم
طبیعیه چیزی نیست
بخاطر رشد بچه و خون رسانی ب بچه اونجوری میشه

من دو روزه سرم خیلیی درد میکنه عطسمم نمیاد دو سه بار با دسمال کاغذی بینیمو تحریک کردم عطسه کردم دیگه هیچی

اره منم دارم بعضی روزها. فشارم پایینه واسه همون

انشالله همه دوستان بهتر باشن💙
ممنون از پاسخگوییتون

نمیدونم طبیعیه یا نه از سردرد دارم میمیرم😭😭 از همون اول داشتم ، چشت چشمام درد میکنه و میسوزه دوروز هست یه روز نیست🥲💔

طبیعیه عزیزم. منم هر روز سر درد داشتم

اره منم دارم شدید

بیشتر مال معده هم هست من وقتی اسید معدم بالاس سردرد میگیرم مخصوصا صبح ک بیدار میشم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری