۵ پاسخ

یه سونو بده شاید جنین پایین باشه

اگه شدیده باید به دکتر بگی

من هم دارم گفتن طبیعیه

حتما بخاطر رشد جنینه دیگه منم دارم ولی زیاد نیس میادو میره تیر میکشه

رحمت داره بزرگ تر میشه واسه اونه
منم بعضی وقتا اینحوری میشم انگار تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۷ ماهگی
مامان آیسل جون🦋 مامان آیسل جون🦋 ۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی