خانما کیا درد واژن دارید علتش چیه

۷ پاسخ

من خیلییی درددارع دکترم گفت رحمت بزرگ میشه

من سه هفته س دارم شدید. خیلی اذیت میشم بزور بلند میشم و میشینم🙄😫

من همین الان

سلام منم هم درد دارم هم تیر می‌کشه خیلی میترسم.من چند روز پیش هم خونریزی داشتم و دفع لخته.خداروشکر بچه سالم بود

منم دارم

منم دارم

من دارم نمیدونم چیه اما حدس میزنم بابت بزرگ شدن لگن باشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۷ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی