۱ پاسخ

دختر من دو شب تب نزدیک به ۴۰ داشت
فقط ۳ بار ایبوپروفن دادم
بار اول ۴ سی سی
۶ ساعت بعد ۶ سی سی
۱۳ ساعت بعد دوباره ۶ سی سی

نهایت سعیت رو بکن با استامینوفن و تنشویه بیاری پایین
نشد ایبوپروفن

سوال های مرتبط

مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی