هیچی هانیز نمیش
مایبیبی ک دوبار بچه دستشویی میکنه تا زانوش میاد و از رو لباسم خیلی تابلوعه
از مورفیکسم متنفرم نبسته هم با مابیبی مقایسش کنی معلومه چقد بی کیفیت تره چ برسه ب هانیز شب تا صب میزاشتم میموند له و لویر میشد
تو پوشکایی ک گرفتم هانیز از همه بهتره هم سبکه هم پس نمیده هم کیفتش صد برابر بهتر از اوناس
من مولفیکس ۶ .خداروشکر اصلا حساسیت نمیده و نسوخته تا حالا ماه دیگه میخام هانیز امتخان کنم
منمولفیکس ۵میبندم راضیم
هیچی مولفیکس نمیشه خدایی
من یه بار همسرم مولفیکس پیدا نکرد همین ماه پیش ببم بستم وای دخترم کلا سوخت بدنش وایییی حتی نم پس میداد
مولفیکس فوقالعاده هست
هانیز میخرم سایز 5وزنش 10کیلوعه بنظرم خیلی مرتب بسته میشه
من مولفیکس و کانفی استفاده کردم خوبه
من 10 ماه بیشتره ببم استفاده میکنم. از 9 ماهگی هم تا الآن شماره 6 میبندم. چون همیشه دوس داشتم آزاد باشه اصلا خوشم نمیاد بچسبه به بدن بچه سفت نگهش داره
مولفیکس سایز پنج دخترم 10نیم
مای بیبی شرتی سایز ۶
من قبلا ببم میبستم به پیشنهاد فروشنده هانیز گرفتم یعنی دیگه سمت ببم نمیرم همیشه نم میداد زود اما هانیز اصلا نم نمیده بدن بچه هم خیس نیس
مولفیکس سایز ۴ فک کنم ۳۲۰ایناباشه قیمتش
مولفیکس میبندم ۳۱۰
خب بعد اون جمع و جوری حس نمیکنی بچه اذیت باشه بهش چیزی چسبیده باشه من ک مای بیبی دخترو شل میبندم یکم میگم اذیت نشه نچسبه بهش و.....
مولفیکس سازگار پوست دخترمه
من یبار گرفتم مداد نم بس میداد
جدی خوبه بنظر من خشک بود البته استفاده نکردم ی جایی دیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.