خانوما میتونم بستنی بخورم؟

۸ پاسخ

آره عزیزم

وای یاخدا،تا9ماهگی دیوونمون میکنه😂

آره عزیزم بخور

من انقد‌خوردممم

اتفاقا منم امروز خوردم بسی عجیب چسبید ب دلم

بخور چرا اینق سخت میگیری😂

اره مشکلی نیست
اتفاقا جنین عاشق بستنیهههه

چرا همچیو به خودتون سخت گرفتین چرا نتونی

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خداجون مامان معجزه خداجون هفته شانزدهم بارداری
مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۱ ماهگی