شما هم میرید سونو تا چندوقت خیالتون راحت میشه؟

۴ پاسخ

من 18هفته رفتم دیگه نرفتم،،دلم میخواد زودتر برم ولی تا پایان۶میخوام صبر کنم 😥

اره دوست دارم هر هفته برم ولی نمیشه

ارههه

من از ۳۲ هفته که واسه وزن بود نرفتم دیگه نمیفرستن نه تموم شد سونو ها

سوال های مرتبط

مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان علی و مصطفی و؟ مامان علی و مصطفی و؟ ۱۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری