شما سونو سه بعدی میرید؟

۲۰ پاسخ

سلام شما کیست درموئید دارین

ضرر در صورتی داره ک خیلی طول بکشه من رفتم عکسش هم تو تاپیکام هست

ضرر نداره اگه رادیولوژیستت خوب باشه. منم اتفاقا نمیدونم انجام بدم یا نه😅دکترم گفت ضرر نداره خودش انجام میده ۲تومنه هزینش

من شنيدم ضرر داره دوست ندارم برم

تو این اوضاع گرونی خیلی واجب نیست بنظرم ولی اگه مبلغش مهم نیست برات برو

من دوهفته دیگه سونو وزن دارم
میخوام ۴بعدی انجام بدم ببینمش دلم داره بالا میاد براش ببینم چه شکلیه🥲

من رو بچه اولم رفتم انقدر بد افتاده بود خود سونوگرافی میگفت شبیه امام خمینیه😆 ولی بدنیا اومد خیلی با عکس فرق داشت واسه همین رو این نمیرم هزینه الکیه

دلم‌میخاد برم ولی میگن ضرر داره

شنیدم آب دورجنین جوش میاد

میگن ضرر داره

ضرر نداره من رفتم بدون بیمه ۴۰۰ ولی نمیدونم چجوری بعضیا میگن ۲ خورده ای فلان

عزیزم من رفتم ثانیه ای عکس میگیرن از صورت خوشگل نی نی

خیلی خطرناکه
بچه اذیت میشه

ن فقط سونو های مهم رفتم

هزینش خیلی بالا میشه. بیمه هم قبول نمیکنه

ضرر هم نداره اگر داشت اصلا توی پزشکی انجام نمیشد

اره خیلی دلم میخواد برم

نه میگن ضرر داره

میگن ضرر داره....

ن میگن ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان آرتیام مامان آرتیام ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان 𝓚𝓪𝓿𝓪𝓷🦢🍷 مامان 𝓚𝓪𝓿𝓪𝓷🦢🍷 ۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۳ ماهگی