تو ۲۸ هفته میتونم سونو سه بعدی برم وعکس سه بعدی از جنین بگیرم؟

۴ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من تو30هفتگی رفتم،بنظرم بذاریکم دیرتربروکه چهرشوکامل ترببینی

۲۴ هفته گفتند باید بری

ضرر داره هرکسی نمیره😐

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 هفته سی‌وششم بارداری