خانما سونو سه بعدی برای جنین ضرر داره خیلی دوست دارم برم ؟

۳ پاسخ

من از دکتر پریناتولوژی پرسیدم که ضرر داره یا نه؟ گفت اگه میخوای بری ادرس بدم برو دکترش حرفه‌ایه فورا عکسو میگیره اینطوری ضرری نداره

ضرر داره و فقط اگر خیلی واجب بود برین

ضرر که داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان🩵 مامان دایان🩵 روزهای ابتدایی تولد