خانوما سونو سه بعدی واسه نینی ضرر داره؟

۴ پاسخ

نه عزیزم هیچ ضرری نداره
من وقتی داشتم میرفتم سونو، گفتن یونوی معمولی ۲ میلیون و خرده ای هست و سونوی سه بعدی ۵ و خرده ای هست، از دکترم پرسیدم چه تفاوتی داره؟ گفت سه بعدی از تمام جهت ها بچه رو بررسی میکنه پرسیدم ضرر داره یا نه؟ گفت هیچ ضرری نداره فقط مدتش طولانی تره چون دقتش بیشتره، منم رفتم سه بعدی،
ولی انصافا خیلی فوق العاده بود بچه رو از بالای سر کاملا بررسی کرد و منم داشتم می دیدم بعدش پشتش رو نشون داد مهره هاشو، ستون فقرات ، نشیمنگاه ، خلاصه همه چه ، بعد از هر دو تا پهلو نشونش داد و بررسیش کرد
بعدش از روبرو ، واقعا تجربه فوق العاده ای بود
خیلی خیلی عالی بود

میگن باعث میشه بچه بسوزه،حتی گریه کنه از دمای بالایی که براش به وجود میاد و یا حتی اینکه بدنش تاول بزنه

دکتر به من گفت بچه رو اذیت نکن! نمیدونم چه اذیتی داره براش و اینا
به صندوق دار مرکز سونو که گفتم گفت فقط کسایی که مشکل ظاهری دارن و می‌خوان مطمئن بشن میرن فقط و وقتی واجب نیست الکی نرو اصلا...
خب هوش مصنوعی عزیزم هم که تعطیله نمیدونم ضررش چیه

آره بابا از سر خود نرو اگه خیلی ضروری باشه دکتر مینویسه واست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی