سونو سه بعدی برا عکس جنین چند هفته باید بدم ؟

۳ پاسخ

من دکترم گفت زمان طلایی ۲۹تا ۳۳هفته هست
من سونو وزن و سه بعدی برام هفته ۳۲ نوشته

37هفته

اگه میخوای برای یادگاری واینا حدود۳۶/۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی