۲ پاسخ

این سونو مال همه نیست. برای اونایی هست که دکتر مشکوک به یه چیزی توی جنین میشه و میخواد بهتر وضعیت رو بررسی بکنه.

از ۲۴هفته تا ۳۴هفته
هرچی زودتر بری بهتره جنین کوچیکتره عکسم راحت میشه گرفت

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد