کیا زایمانشون آذره

۳۰ پاسخ

سلام من🖐🏻

سلام من

من اول اذر زده
ولی احتمالا ۱۶یا ۱۷بان هست

من 🥰

مال من یا اخرای اذر یا اولای دی هس

بنده✋🏻

من ۳۰ اذر زده ولی سزارین میخام بشم احتمال ۲۰ اذر

منم آخرآذر یا اوایل دی

سلام من

۲۳اذر

منننن 🥹

سلام من😉

منم اول اذر

من🙂🙂🙂🙂

من.

نه بابا زده 26اذر یکی هم 23اذر چه حوری ازشما اوایل دی هست 🤔 برامنمه هرچی بیوفته جلو بهتره

سلام من

سلام منم اولای آذر ماه

بنده. اخر اذر یا اول دی به احتمال زیاد اخر اذر

من🙋۶اذر

منم 26آذرم سزارینم اگه دکتر بتونم بندازه جلو خوبه
دخترم 6اذربوده تولدشون یکی بشه

من ان شالله

من
۲۸ آذر

من۸آذر

من شاید آخر آذر یا اوایل دی

2 آذرمنم

من اخرررررر آذر
پسرم هم 13 آذر هس

واسه من به احتمال زياد نيمه دومشه

سلام من

من دی ام🫠

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا💗 مامان نورا💗 ۶ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه ها🩷🩷💙 مامان جوجه ها🩷🩷💙 ۲ سالگی
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💕DELANA💕 مامان 💕DELANA💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین💙و یاس💖 مامان یاسین💙و یاس💖 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیز 🤰🏼 مامان دنیز 🤰🏼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی