کیا مثل من زایمانشون آخر شهریوره

۲۲ پاسخ

منم شهریوریم

من ۱۵ شهریورم

من اخراشم

اگ سزارین شی دوهفته زود تر میشه

من وسط

🖐🖐🖐🖐

من عزیزم 23شهریور

برا من وسطشه🥺نمیگذره

من اول شهریور ۱۱

منم ۷ مهر زده اما ۴۰هفته روزده اگه سزارین باشم میاد اواخر شهریور

من😁😁😁

۱۵ شهریور😁

من برای طبیعی زده ۲۷شهریور ولی چون میخام سزارین بشم ۲هفته زودتر تاریخ میشه زایمانم

من ۱ مهر زده ولی سزارینم میوفته اخرا شهریور

برامن یااخرشهریور یا اول مهر

برا من وسطه

برای منم یا آخر شهریور یا اول مهر🥹

۱۶شهریورم😝

هیچی معلوم نیس که
واسه منو زده ۷مهر
ولی اگه سزارین بشم دو هفته میاد عقب تر
اگه طبیعی باشم امکان داره زود یا دیر دردم بگیره هیچی معلوم نیس

من آخر شهریور یا اول مهر 😍

من عزیزم

من اولش

سوال های مرتبط

مامان آقا ویهان🩵💙 مامان آقا ویهان🩵💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی
مامان نورا💗 مامان نورا💗 ۶ ماهگی
مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه ها🩷🩷💙 مامان جوجه ها🩷🩷💙 ۲ سالگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی