منم شهریوریم
من ۱۵ شهریورم
من اخراشم
اگ سزارین شی دوهفته زود تر میشه
من وسط
🖐🖐🖐🖐
من عزیزم 23شهریور
برا من وسطشه🥺نمیگذره
من اول شهریور ۱۱
منم ۷ مهر زده اما ۴۰هفته روزده اگه سزارین باشم میاد اواخر شهریور
من😁😁😁
۱۵ شهریور😁
من برای طبیعی زده ۲۷شهریور ولی چون میخام سزارین بشم ۲هفته زودتر تاریخ میشه زایمانم
من ۱ مهر زده ولی سزارینم میوفته اخرا شهریور
برامن یااخرشهریور یا اول مهر
برا من وسطه
برای منم یا آخر شهریور یا اول مهر🥹
۱۶شهریورم😝
هیچی معلوم نیس که
واسه منو زده ۷مهر
ولی اگه سزارین بشم دو هفته میاد عقب تر
اگه طبیعی باشم امکان داره زود یا دیر دردم بگیره هیچی معلوم نیس
من آخر شهریور یا اول مهر 😍
من عزیزم
من اولش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.