خانما انقباض چجوريه

۲ پاسخ

دل درد پریودی چتوری اونجوری و شدید فقط فقط توی شکم اگه واژنت درد گرفت انقباض نداشتی یعنی اینا درد عضلانی جای نگرانی نیست اگه شکمت درد گرفت تو کمرت باد درد پریودی افتاد هر چند ساعت آمد رفت یعنی انقباض

منم می‌خوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی
زهره زهره قصد بارداری
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ ماهگی
مامان Lena👶🏻💗 مامان Lena👶🏻💗 ۳ ماهگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری