۳ پاسخ

چند سالشونه؟

عزیزم‌من از روش دکتر امینی استفاده کردم و طبق راهنمایی مشاوران ایشون پیش رفتم و خداروشکر پسرم دوزبانه است و الان که ۶ سالشه تو‌مرحله خواندن و‌نوشتنه.
برای اینکه زبان غالبش انگلیسی نشه بهتره از ۲ سالگی که دیگه زبان مادری یه کم کامله شروع کنی. و اگه طبق روش پیش بری نتیجه عالی خواهد بود و با لهجه نیتیو صحبت میکنن نه به لهجه من درآوردی موسسات زبان😄

بچه پسر خاله من هست از اول براش کارتونای زبان اصلی گذاشتن مامانش هم همراهیش کرد انگلیسی باهاش حرف زد

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانا،اِلارا مامان دلانا،اِلارا ۱۲ ماهگی